TULAR TANGKAP LAYAR ISTERI ORANG BERCINTA DENGAN LELAKI LAIN UNDANG KERISAUAN

TULAR TANGKAP LAYAR ISTERI ORANG BERCINTA DENGAN LELAKI LAIN UNDANG KERISAUAN | Memalukan!! Tanpa segan silu wanita-wanita ini  mengakui perasaan teruja dan gembira ketika menjalinkan hubungan sulit dengan lelaki lain sedangkan mereka masih berstatus isteri orang.




Melalui satu akaun tiktok dengan menggunakan nama Syed Hakimi, beliau memuat naik satu hantaran tentang "Titik Terindah Skandal Dengan Isteri Orang" sejak 3 hari lalu. Ada antara komen-komen tersebut datangnya dari wanita berstatus isteri orang yang tanpa segan silu menyatakan perasaan ceria dan bahagia dengan hubungan sulit tersebut.


Namun komen-komen tersebut mendapat maklum balas dan kecaman dari ramai netizen yang rata-rata sangat risau dengan gaya hidup yang tidak sihat itu. Ianya menggambarkan budaya tidak bermoral yang semakin menular dikalangan wanita yang sudah bersuami





Baca
GAMBAR : KISAH SEDIH BAYI YANG LAHIR DENGAN 31 JARI




skandal dengan bini orang




skandal dengan isteri orang


Setelah diteliti , nama-nama akaun wanita-wanita tersebut sememangnya wujud di aplikasi berkenaan dan ianya bukan lah di edit .


Tangkap layar ini sudah tersebar di aplikasi lain dan mencetuskan kerisauan ramai. 



Hubungan sulit bukan lah hubungan yang sihat. Hubungan yang dicipta disebalik penipuan pasti akan merosakan diri sendiri. Apakahh definasi bahagia dan seronok bagi mereka jika terpaksa melakukan seglaanya secara sembunyi-sembunyi. 


Kebanyakan isteri yang terlibat dengan hubungan haram ini akan memberikan alasan , kesunyian sama ada diabaikan suami atau pun hilang perasaan cinta pada suami. 

Namun tindakan ada hubungan sulit bukan lah jalan penyelesaian kerana ianya hanya mengundang kemurkaan Allah.

your crush @tulip_loverrr
Dunia akhir zaman. buat dosa pun seronok,canang 1 dunia pula tu. semoga diriku dijauhkan dari berperangai begini. Semoga dijauhkan dari laki dan perempuan perosak rumahtangga begini. Aamiin


silenceispeace@basyirahcute
Sebagai seorang waniter, saya malu dengan kaum sendiri. Dah lupa dosa pahala kerana ingin puaskan nafsu.

 

Catat Ulasan

0 Ulasan