GAMBAR : KISAH SEDIH BAYI YANG LAHIR DENGAN 31 JARI

GAMBAR : KISAH SEDIH BAYI YANG LAHIR DENGAN 31 JARI | Normal bila jari kita ada 10 ..kan?kalau terlebih pun mungkin sebelah nya ada 6..itu yang kita biasa tengok.Tapi macam mana kalau jari kaki dan tangan di kedua-dua belah ada lebih dari yang sepatutnya.?



Itu lah yang dialami oleh HongHong , bayi comel ini mempunyai 15 jari tangan dan 16 jari kaki menjadikan keseluruhan jumlah jarinya ialah 31. Hong Hong dilahirkan pada february 2016






BACACUCI MICROWAVE GUNA MOP LANTAI - 7 ELEVEN MOHON MAAF




Walaupun kisah ini sudah berlalu lebih 7 tahun namun nasib Hong Hong sehingga kini belum diketahui, Ini lah kisah bayi malang yang comel ini..

Honghong mengalami kecacatan yang diwarisi dari ibunya. Ibu Honghong juga mempunyai lebihan jari di kedua-dua belah tangan . Ini disebabkan ibunya mempunyai penyakit sindrom Polydactyly iaitu sindrom yang membuatkan seseorang mempunyai jari lebih dari 10.

Keluarga ini berasa amat sedih dengan keadaan anak mereka.Doktor mengatakan ianya boleh dirawat dengan melakukan pembedahan namun bagi keluarga ini mereka tidak mampu untuk menampung berpelanjaan pembedahan yang sudah tentu melibatkan kos yang tinggi.

BACA: 

Pembedahan itu  menelan kos sehingga 200,000 yuan Cina (kira-kira $30,000), kata bapa bayi itu. Pasangan itu juga cuba meminta bantuan orang ramai di Internet untuk mendapatkan bantuan, dan berjaya mengumpul 40,000 yuan (lebih daripada $6,000) melalui sumbangan dalam talian.

Tetapi mereka telah memutuskan untuk menghentikan usaha crowdfunding kerana komen -komen yang menghina dan mengecam tindakan mereka meminta derma hingga si bapa memutuskan untuk pulang ke kampung tempat dimana si bapa bekerja

Semoga anak ini membesar dengan sihat dan mungkin akan ada sesiapa yang bermurah hati untuk membantu keluarga ini.

Catat Ulasan

0 Ulasan