BINTANG 'SNOWDROP' PARK SOO RYUN MENINGGAL DUNIA PADA USIA 29 TAHUN SELEPAS TERJATUH DI PULAU JEJU

BINTANG 'SNOWDROP' PARK SOO RYUN MENINGGAL DUNIA PADA USIA 29 TAHUN SELEPAS TERJATUH DI PULAU JEJU | Pelakon Korea Selatan Park Soo Ryun , yang terkenal kerana berlakon dalam siri TV K-drama romantik popular ' Snowdrop telah meninggal dunia pada usia 29 tahun

Park Soo Ryun



Menurut laporan tabloid Korea Selatan Osen , pelakon itu terjatuh dari tangga ketika dalam lawatan ke Pulau Jeju. Dia dikejarkan ke hospital, tetapi selepas berbagai cara untuk menyelamatkan nya tidak berjaya akhirnya dia diistiharkan sebagai mati otak. Keluarganya memutuskan untuk mendermakan organ nya untuk kemudahan perubatan



Ibu bintang 'Siddhartha' itu memberitahu portal hiburan Korea Soompi , “Hanya otaknya sahaja yang mati, dan jantungnya masih berdegup. Mesti ada seseorang yang sangat memerlukan organ nya. Sebagai ibu bapa kami pasti berasa lebih tenang apabila hatinya masih berdegup demi kehidupan seseorang"

BACAPAKAR BEDAH PLASTIK DARI JEPUN DEDAH KIM TAE HYUNG (V) BTS PUNYA WAJAH SEMPURNA YANG DIIDAMKAN RAMAI LELAKI

Walaupun paling terkenal dengan drama romantik 'Snowdrop' 2022 yang turut dibintangi oleh Jung Hae-In dan sensasi K-pop Kim Jisoo (ahli fenomena global Blackpink) Soo Ryun adalah wajah yang dikenali dalam muzikal. Debut pertamanya pada tahun 2018 dengan muzikal 'II Tenore'. Dia muncul dalam beberapa lagi drama muzikal popular seperti 'Siddhartha', 'Finding Mr. Destiny', 'The Days We Loved' dan lain-lain.


Bilik mayat aktres itu berada di dewan pengebumian Hospital Suwon , yang terletak di Wilayah Gyeonggi Pusat Perubatan. Upacara terakhirnya bermula pada 4:00 petang (Waktu Korea) pada hari Isnin dan akan berakhir pada pagi Selasa.

Catat Ulasan

0 Ulasan