PAKAR BEDAH PLASTIK DARI JEPUN DEDAH KIM TAE HYUNG (V) BTS PUNYA WAJAH SEMPURNA YANG DIIDAMKAN RAMAI LELAKI

PAKAR BEDAH PLASTIK DARI JEPUN DEDAH KIM TAE HYUNG (V) BTS PUNYA WAJAH SEMPURNA YANG DIIDAMKAN RAMAI LELAKI | Laman web dari Jepun,  Shueisha Online mendedahkan dalam artikel terbaru mereka " The Top 5 Faces You Want to Be in 2022 ," wajah selebriti  lelaki yang ideal berdasarkan maklumat yang diberikan oleh Dr. Motokuni Kida , seorang pengarah terkenal dan pemilik KLINIK BIANCA.

V BTS



Menurut Dr. Motokuni Kida, " V ​​mempunyai E-line yang sempurna. Dia mempunyai garis muka yang jelas dan dagu yang tegap. Dia mempunyai wajah yang menarik yang lembut dan maskulin ." Dia menambah bahawa seseorang perlu membelanjakan lebih 40 juta won (KRW) dan memerlukan banyak pembedahan untuk mencapai kontur sempurna seperti Taehyung atau dikenali sebagai V.



" E-line " ialah istilah yang digunakan di seluruh dunia untuk mengukur keharmonian profile sisi seseorang. Ia merujuk kepada garis yang menghubungkan hidung, bibir, dan dagu. Dr. Mark Holmes dari McKindoe Plastic Surgery di UK mendakwa bahawa "Ricketts' E-line," yang mengukur keseimbangan dan bahagian muka , ialah "satu cara untuk membezakan antara cantik dan hodoh."

V BTS



Antara E-line, sudut ideal antara hujung hidung dan bibir atas ialah 90 hingga 105 darjah. Sudut nasolabial Taehyung sepadan dengan ukuran ini, dan semua sudut dan panjang lain di wajahnya adalah sempurna.

BACA: BEKAS PENYANYI BIG BANG , SEUNGRI AKAN DIBEBASKAN PADA 2023 

Taehyung dinilai sebagai seorang lelaki kacak secara saintifik oleh ramai pakar bedah plastik, baik di Korea Selatan mahupun di luar negara.

Di Brazil , pakar bedah plastik Dr. Rafael Frota pernah mengagumi simetri wajah Taehyung yang sempurna di saluran TV Brazil Rekod. Dia bercerita tentang wajah Taehyung yang kacak tetapi sangat berbeza mengikut standard Korea. Mereka juga bercakap tentang bagaimana wajahnya sangat simetri dan menyenangkan untuk dilihat.

V BTS



Di Korea Selatan , Taehyung juga dinamakan sebagai selebriti terkenal lelaki Korea yang ramai lelaki ingin mendapatkan wajah sepertinya, dan dia telah dipuji oleh banyak pakar bedah plastik kerana ciri semula jadi yang dianugerahkan tuhan kepadanya.



Mereka menilai wajahnya dan mendapati ia mempunyai perkadaran yang sempurna dari hadapan dan sisi , tanpa sebarang kecacatan yang kelihatan. E-line miliknya yang bersambung dari hujung hidung hingga ke dagu sukar ditemui di kalangan orang Asia. Gabungan harmoni kelakian dan kewanitaan dikatakan antara daya tarikan unik Taehyung.

Rafael Frota



Dikatakan pesona Taehyung terhasil daripada gabungan dia seorang lelaki yang kacak klasik serta memiliki kecantikan yang trendy.

Terima kasih kepada wajahnya yang menarik secara matematik, Taehyung telah mendahului pelbagai senarai "Wajah Paling Kacak Dunia" selama lebih daripada 5 tahun, kedua-duanya berdasarkan penilaian pengkritik dan undian awam. Dia juga telah mengungguli beberapa ranking dalam tempoh dua bulan.

sumber: allkpop

Catat Ulasan

0 Ulasan