KISAH WANITA TUA DIGANGGU HANTU HINGGA HAMPIR MERAGUT NYAWA.

KISAH WANITA TUA DIGANGGU HANTU HINGGA HAMPIR MERAGUT NYAWA | Bukan kanak-kanak sahaja yang takutkan hantu. Orang tua juga ada yang takutkan hantu hingga mengganggu emosi mereka. Walaupun kewujudan hantu sering menjadi pertikaian namun ada juga yang mengakui mereka pernah melihat hantu. Ketakutan terhadap hantu kadang kala boleh membahayakan keselamatan sendiri. 




Seperti yang pernah berlaku pada seorang warga emas di China . Disebabkan ketakutan kerana menyangka diganggu hantu dia terpijak papan yang penuh paku. Mujur lah nenek tua ini tak kehilangan nyawa. 


Seorang nenek tua yang hanya dikenali sebagai Liu berusia 67 tahun berdepan kejadian ngeri dan menakut kan. Pada jam 1 pagi dia terdengar bunyi seseorang meratap di luar rumahnya. Dia kemudian nya membuka pintu dan terkejut kerana mendapati 4-5 lembaga berpakaian serba putih. Ketika hendak melangkah keluar dia terpijak papan yang dipenuhi paku.

BACATERKEJUT NAMPAK POLIS, PASANGAN KEKASIH PECUT KERETA DIKEJAR 10 KERETA PERONDA POLIS

Begitu lah detik-detik hitam dilalui nenek Liu angkara pemaju yang bertindak memaksa nenek Liu untuk berpindah. Sebelum kejadian tersebut, mereka juga memotong bekalan air dan elektrik di rumah nenek Liu. Dan kerana terdesak untuk menghalau nenek Liu berpindah mereka menyamar sebagai hantu untuk menakut-nakutkan nenek Liu. Malah tindakan meletak kan papan yang dipenuhi paku didepan pintu rumah nenek Liu juga dianggap melampau dan tidak berperikemanusian.






Menurut nenek Liu dia tidak akan berpindah selagi pihak pemaju tidak membayarnya dengan jumlah yang memuaskan hatinya. Keadaan ini memang perkara biasa berlaku di China.


Pernah berlaku kejadian di mana pemajumengugut untuk menyebarkan virus AIDS kepada penduduk atau penghuni yang tidak mahu menerima tawaran untuk berpindah.

Catat Ulasan

0 Ulasan