5 WIRELESS PRINTER CANON BAWAH RM500

5 WIRELES PRINTER CANON BAWAH RM500 | Sedang mencari wireles printer Canon dengan harga bawah rm500? Artikel ini mungkin akan membantu anda. Dengan munculnya banyak teknologi wirelesss printer di pasaran, anda boleh mendapatkan printer dengan harga serendah RM500 yang berkualiti tinggi.



Sejak beberapa tahun ini printer menjadi salah satu keperluan seisi rumah sama seperti orang ramai memerlukan komputer dan laptop. Wireless printer menjadi pilihan ramai kerana ianya lebih mudah digunakan seiring penggunaan smart phone yang boleh menghubungkan wifi dengan printer.

Berikut adalah beberapa wireless Printer Canon baah rm500 yang kami sarankan untuk anda miliki

Canon Wireless Printer Under RM500


5 WIRELES PRINTER CANON BAWAH RM500

1. Canon Pixma E4270 

Harga rm439.



Printer pertama yang kami cadangkan ialah Canon Pixma E4270. Kelebihan printer ini ialah dia boleh mencetak dan mengimbas 2 muka. 

Printer yang menggunakaan kartrij dengan cetakan sebanyak 400 helai untuk ink hitam dan 180 helai untuk ink berwarna yang bersaiz kecil untuk kertas ukuran A4. Perisian nya juga sangat mudah dipasang dan tak perlu guna CD. Boleh dihubungkan menggunakan wifi dan boleh guna dari perbagai peranti.

Sangat sesuai untuk kegunaan rumah. Bukan saja cetakan dokumen malah cetakan gambar juga menghasilkan cetakan yang berkualiti.

Kekurangan printer ini ialah: Wifi tak support secara terus dan fungsi duplex tak support untuk  scanning and duplicating.



2. Canon Pixma  TR4670S

Harga: RM439




Pixma TR4670S dilengkapi dengan dua katrij dakwat ekonomi iaitu katrij dakwat hitam PG-745S untuk teks dan lukisan bergaris dan katrij warna CL-7465 untuk grafik.

Selain berupaya mencetak, mengimbas, menyalin dan menghantar faks, pencetak ini dilengkapi dengan Penyuap Dokumen Automatik kompak 20 helaian untuk memudahkan pendigitalan kertas kerja penting termasuk kerja sekolah, nota bertulis atau invois ke dalam format imej atau PDF.

3. Canon Pixma  E560 /E560R

Harga RM419

Canon Pixma E560/E560R didatangkan dengan dua warna iaitu merah dan hitam. Printer jimat ini menggunakan katrij dengan hasil cetakan berkualiti tinggi.

Ianya juga mempunyai kemampuan mencetak Auto Duplex (depan dan belakang) secara automatik. Fungsi ini dapat menjimatkan waktu dan kertas.

terdapat juga  fungsi auto Power ON/OFF secara automatik. Auto Power On mengesan cetakan dan akan secara aotumatik  menghidupkan printer dengan USB, dan ianya akan off secara automatik jika mengesan tiada penggunaan untuk masa tertentu.


4. Canon Pixma E3470

Harga RM449



Mampu mencetak banyak tapi menjimatkan ink. Printer PIXMA E3470 dapat mencetak hingga 400 halaman. Sementara untuk pengguna yang ingin mencetak halaman berwarna, printer ini juga dibekali cartridge yang dapat mencetak hingga 180 halaman berwarna.

Dengan aplikasi Canon PRINT Inkjet/SELPHY membolehkan pengguna untuk print, copy, dan scan terus menggunakan smartphone atau tablet . Anda juga boleh mengakses  cloud, memeriksa status printer, level ink, atau mengakses panduan penggunaan online printer anda melalui smartphone sahaja.


5. Canon PIXMA E4570

Harga: RM499




menawarkan pelbagai ciri produktiviti termasuk Penyuap Dokumen Automatik untuk mendigitalkan dokumen dengan pantas, pencetakan tanpa wayar dengan peranti mudah alih dan arahan suara untuk melaksanakan pelbagai tugas dengan lancar serta saiz katrij dakwat yang versatil untuk memenuhi keperluan penggunaan yang berbeza.

Katrij dengan harga berpatutan dan mudah diganti ini direka khas untuk para pelajar dan pejabat di rumah dengan keperluan pencetakan sederhana.Pengguna juga boleh menikmati pelbagai pilihan pencetakan tanpa sentuh dengan pencetak E4570


Tag:
printer murah dan jimat ink
printer terbaik untuk pelajar
epson l3250
harga printer hp
harga printer canon

Catat Ulasan

0 Ulasan