DIGANGGU LELAKI PSYCOPATH TIDAK DIKENALI - MASUK KE DALAM RUMAH DAN ROSAK KAN BARANG-BARANG. SEMPAT TWEET GAMBAR DIDALAM RUMAH MANGSA.

DIGANGGU LELAKI PSYCOPATH TIDAK DIKENALI - MASUK KE DALAM RUMAH DAN ROSAK KAN BARANG-BARANG. SEMPAT TWEET GAMBAR DIDALAM RUMAH MANGSA | Seorang wanita yang dikenali sebagai Wan Nur Syaira  mendedahkan kejadian dimana serang lelaki psycopath yang sekian lama mengganggu nya telah masuk ke dalam rumah dan merosak kan beberapa barangan peribadi miliknya.



Menurut Wan Nur Syaira sewaktu dia berada di bawah unit kondominium nya dan  melihat lukisan miliknya berada di tepi tingkap. Dia meminta pengawal keselamatan memeriksa rumahnya dan mereka kemudian menghubunginya dan memaklum kan terdapat seorang lelaki di dalam rumahnya.











Selepas bercakap dengan pengawal keselamatan dia kemudian nya mendapati lelaki yang menceroboh masuk kedalam rumahnya ialah lelaki yang sebelum ini pernah mengganggunya dan mengikutinya dilaman sosial. Lelaki itu juga dikatakan terlalu obsesed terhadapnya sejak sekian lama. 

Lelaki tersebut dikatakan masuk kedalam rumah nya dan merosak kan beberapa barangan peribadi miliknya. Malah lelaki tu juga sempat membuang air besar dan meninggalkan seluar dalam nya diatas lantai tandas rumah wanita tersebut.

Ketika disoal oleh pengawal keselamatan dan pihak polis, lelaki tersebut memberitahu dia adalah pemilik unit tersebut. Malah dia juga sempat singgah di salon rambut yang berada di bawah unit kndominium tersebut untuk memotong dan mendakwa dia dan wanita tersebut akan berkahwin pada hari ahad ini .

Wan Nur Syaira mendedahkan tujuan dia menceritakan kedian menakutkan tersebut adalah supaya orang ramai berhati-hati dan tidak mendang ringan akan kejadian seperti itu. Dia juga meminta sesapa yang mengenali lelaki tersebut tampil agar dia dapat menyelesaikan masalah tersebut memandangkan pihak polis sudah melepaskan lelaki itu walaupun kesalahan yang dilakukan lelaki tersebut adalah satu jenayah.

Wan Nur Syaira juga mendedahkan nama lelaki tersebut ialah Hisyam Azlan Johari.


Kesan bakar  yang dilakukan lelaki tersebut pada langsir didalam unit kondominium milik Wan Nur Syaira.


Lukisan peribadi juga dirosak kan denfgan menggunakan pisau.


Kesan pisau pada perabot


Lelaki tersebut membuang air besar dan meninggalkan seluar dalam nya diatas lantai






Lelaki tersebut juga adalah pengikut Wan Nur Syaira dilaman sosial dan ada menghantar tweet yang kurang menyenangkan . Dia juga memuat naik gambar di twitter ketika berada didalam rumah Wan Nur Syaira.


Lelaki tersebut juga membuang lukisan milik Wan Nur Syaira ke bawah unit kondo dan merosak kan bumbung sebuah restoran yang berada di bawah unit kondo tersebut.




Wajah lelaki yang dikenali sebagai Hisyam Azlan Johari.

Didalam post yang ditulis Wan Nur Syaira , ramai yang meluahkan rasa kesal dan risau kerana lelaki tersebut masih bebas diluar tanpa dikenakan apa-apa tindakan. Malah Wan Nur Syaira juga masih risau tentang keselamatan dirinya. 

Ramai yang meminta Wan Nur Syaira lebih berhati-hati kerana tindakan lelaki tersebut yang seperti psycopath sukar untuk dijangka.


/>

Catat Ulasan

0 Ulasan