PERKHIDMATAN HANTAR DAN GUBAH BUNGA UNTUK HARIJADI DAN ULANGTAHUN PERKAHWINAN - ADANIA FLOWERS






PERKHIDMATAN HANTAR DAN GUBAH BUNGA UNTUK HARIJADI DAN ULANGTAHUN PERKAHWINAN -ADANIA FLOWERS| Bagi kebanyakan wanita , dapat sekuntum bunga dari yang tersayang adalah perkara yang sangat-sangat dihargai. Apa lagi kalau dapat berkuntum-kuntum bunga.. Setiap bunga melambangkan perasaan cinta , kasih dan sayang pengirim nya pada si penerima..Yang selalu menerima bunga dah tentu lah wanita tapi zaman sekarang orang perempuan pun tak kekok nak tunjuk sikap romantis pada pasangan dengan memberi bunga.Asyik nak harap kan lelaki je nak mula kan semuanya , mana boleh..Perempuan pun tak salah kalau nak mula kan nya dulu.





Cinta Jarak jauh memang sangat menyakitkan walaupun kadang-kadang indah tapi bila rindu bertandang rasa nak je terbang bertemu si dia..Tak cukup diluahkan dengan kata-kata boleh tafsir kan dengan perbuatan .Kirim sejambak bunga untuk sidia yang tersayang. Macam mana nak kirim bunga pada dia yang duduk nun jauh di Kuala Lumpur.? Adania Flowers menyediakan khidmat mengubah dan menghantar jambangan bunga, coklat atau sejambak beruang comel pada sidia .







Bukan senang nak mengubah sejambak bunga menjadi indah supaya bila sidia pandang je bunga tu terus tergambar kata-kata cinta.Sebab itu lah  
Adania Flowers dengan berbesar hati menyediakan khidmat mengubah dan menghantar bunga supaya dapat mengeratkan lagi hubungan korang.





Tak payah dah nak berjalan ke kedai bunga, bawak bunga di tangan tunggu tepi public phone macam iklan minyak wangi tu..Kita guna facebook dan whatsapp je untuk hubungi 
Adania Flowers, terus bunga sampai kat depan mata sidia.

Korang boleh pilih nak bunga segar atau nak artificial flowers. Dah tentu fresh flowers lebih ramai peminatnya tapi artificial flowers pun apa kurang nya..Tahan lama dan tak payah nak kena jaga..15 tahun kahwin pun bunga pemberian yang tersayang masih cantik berseri..heheh..





Kalau si dia tak suka bunga, boleh juga gantikan dengan coklat atau buah yang di hias cantik dan menarik yang pasti membuatkan si dia terkejut dan terharu..Boleh nangis sidia kalau dapat kejutan macam ni sekali sekala.

Sidia tak suka bunga , tak suka coklat??Gantikan saja dengan beruang comel atau patung lain yang dah tentu akan buat sidia tersenyum gembira. Kalau nak kan satu kelainan dengan gaya mewah boleh saja gabung kan bunga, coklat dan patung beruang comel. Makin gembira hati si dia .


Di Adania Flowers ada banyak design gubahan yang menarik dengan harga yang berpatutan..Ramai yang dah dapatkan khidmat Adania Flowers kerana perkhidmatan yang ditawarkan setimpal dengan bayaran yang dikenakan selain kualiti bahan yang digunakan Sangat TIP TOP dan puas hati..



Nak hadiah kan bunga pada isteri yang merajuk?
Nak kirim kan bunga untuk ibu yang tersayang..
nak buat kejutan untuk sahabat yang menyambut hari jadi??
Atau nak beri jambangan bunga , coklat , buah dan teddy bear comel sebagai penghargaan untuk seseorang??



Boleh terus lawat facebook 
 Adania Flowers atau

Website:  Adania Flowers

No Tel whatsapp: 012 263 1522


*Perkhidmatan ini hanya disediakan disekitar Kawasan Lembah Klang-Putrajaya-Nilai

Catat Ulasan

0 Ulasan