UBAT UNTUK PANAU DAN KURAP YANG PALING BERKESAN

UBAT UNTUK PANAU DAN KURAP YANG PALING BERKESAN | Panau atau dalam bahasa saintifik nya Pityriasis Versicolor sering terjadi pada kulit disebabkan aktiviti yang banyak mengeluarkan peluh.



Panau biasanya terjadi dikulit tubuh dan wajah bermula dengan saiz yang kecil. Semakin lama saiz panau akan menjadi besar dan merebak ke seluruh bhagian lain jika tidak dirawat dengan segera.

Panau biasanya tidak gatal seperti kurap. Kurap biasaya terjadi disebabkan jangkitan sejenis kulat yang dipanggil dermatophyte. Jangkitan boleh berlaku disebabkan sentuhan kulit. berbeza dengan panau, kurap akan berasa gatal dan membuatkan kulit kemerah merahan, bercorak dan keadaaan kulit menjadi timbul dan tebal.

Ubat untuk panau dan kurap

Bagi mereka yang mengalami masalah panau dan kurap, cream Ecocort sangat berkesan untuk menghilang kan panau dan kurap. Ianya mengandungi bahan-bahan aktif seperti  Econazole Nitrate and Triamcinolone Acetonide. Ubat Terkawal!!!



Cream Ecocort juga sangat berkesan untuk mereka yang mengalami masalah Jangkitan kulat pada kulit , Artritis reumatoid,Jock Itch dan Osteoarthrosis.



Cream ini adalah antara ubat terkawal. Jadi sila dapatkan nasihat doktor sebelum menggunakan cream ini. Mereka yang sedang hamil, menyusukan bayi dan mempunyai alahan tidak boleh menggunakan cream ini.

Cream Ecocort boleh didapati di farmasi dan kedai online dengan harga berpatutan. 


Catat Ulasan

0 Ulasan